Regionaal Ondernemings Instituut

Wij maken het verschil tussen ondernemen en ondernemen!

Gemeenste Stadskanaal ontvangt 1,9 miljoen subsidie voor centrumplan!

Klik voor een vergroting

Provincie Groningen stelt 1,9 miljoen euro beschikbaar voor een compacter en aantrekkelijker winkelcentrum in Stadskanaal.

Winkeliers en vastgoedpartijen zijn bereid mee te investeren in het centrum om zo de leegstand aan te pakken.

Met het toekennen van subsidies aan acht leefbaarheidsprojecten door de hele provincie Groningen investeert de provincie Groningen voor bijna 4,6 miljoen euro in een leefbare omgeving.

Naast de provinciale subsidies investeren ook gemeenten en bedrijven, zodat de totale investeringen van de acht projecten zo’n 25 miljoen euro bedragen.

Gedeputeerde Leefbaarheid, Eelco Eikenaar van de provincie Groningen zegt: “Ik ben verheugd dat wij met het toekennen van subsidies aan acht projecten weer een bijdrage kunnen leveren aan het bevorderen van een prettig woon- en leefklimaat in onze provincie. Gemeenten en andere partijen nemen het initiatief en wij dragen bij. Samen maken we stappen vooruit.”

Bron: Kanaalstreek, 8 november 2017

Stichting ROI
"De Kazerne"
Annerweg 32
9471 KV Zuidlaren

Tel: 050 – 409 67 31
Fax: 050 – 409 06 06
Email: info@stichtingroi.nl

Correspondentieadres:
9470 AD Zuidlaren

Voor het bepalen van uw route kunt u de routeplanner gebruiken.